Monday, May 03, 2010

KUNG AKIN ANG MUNDO BY ERIK SANTOS




This was a song by Erik Santos titled "Kung Akin ang Mundo" from the album Various Songs.  Below you will find the lyrics of the song:

Kung ako ang may-ari ng mundo, ibibigay lahat ng gusto mo, Araw-araw pasisikatin ang araw, buwan-buwan pabibilugin ko ang buwan para sa'yo, para sa'yo

CHORUS:
Susungkitin mga bituin, para lang makahiling, na sana'y maging akin, puso mo at damdamin, kung pwede lang, kung kaya lang, kung akin ang mundo, ang lahat ng ito'y iaalay ko sa'yo...

Kung ako ang hari ng puso Lagi kitang pababantay kay kupido, Hindi na luluha ang 'yong mga mata, mananatiling may ngiti sa 'yong labi, para sa'yo, para sa'yo,

REPEAT CHORUS




Come join Music Monday and share your songs with us. Rules are simple. Leave ONLY the actual post link here and grab the code below and place it at your blog entry. You can grab this code at LadyJava's Lounge Please note these links are STRICTLY for Music Monday participants only. All others will be deleted without prejudice.


PS: Because of spamming purposes, the linky will be closed on Thursday of each week at midnight, Malaysian Time. Thank you!

No comments:

Post a Comment